וטרינר בראשון לציון מערב + מזרח

לאחרונה הגיח לעולם זן חדש של וטרינרים. וטרינר בראשון לציון הוא הזן החדש שממנו בטח יקומו עוד רבים וילמדו את דרכו. וטרינר זה הינו וטרינר מסוג חדש, הוא וטרינר מקצועי, אמין, איכותי, זמין 24 שעות ועכשיו גם מגיע עד בית הלקוח עבור כמעט כל סוגי הבעיות עם בעלי החיים של כל אחד ואחת מאיתנו

וטרינר בראשון לציון שמגיע עד הבית

וטרינר בראשל"צאם בעבר עבור טיפול כזה או אחר הייתם צריכים לקבוע תור לוטרינר שעובד בשעות מאוד ספציפיות שלרוב לא תואמות לשעות העבודה של אנשים עובדים, הייתם צריכים להפסיד שעות עבודה יחד עם זמן יקר וחוסר נוחות. כיום יש את דר סרגיי אוחנוב, וטרינר בראשון לציון שזמין להגיע עד בית חיית המחמד ולטפל בה באמצעות ניידת שירות מקצועית ומאובזרת בכל סוגי הטיפולים החל מזריקות שוטפות של בעל החיים, חיסונים, טיפולי בזק, ניתוחי חירום, תספורות ועוד.

נשמע מעניין? רוצים גם? עבור תושבי ראשל"צ זה יכול להיות פתרון קל ופשוט עבור כל סוגי הטיפולים לבעלי החיים שלהם. כמובן שעבור אנשים שגרים קצת יותר רחוק השירות יכול לעלות קצת יותר יקר שכן זמן ההגעה והמרחק מהווים תמחור שונה. אך ללא ספק זהו שירות משתלם והכרחי לעובדים במשרות מלאות בעלי חיות מחמד אהובות.

חוב לציין כי שירותים אלו זמינים גם עבור עמותות בעלי חיים וגם עבור יחידים. אתם מוזמנים להתקשר ולקבל מידע ישירות מהוטרינר

יש דבר חמוד מזה??

מאמרים