אוהל אבלים שמתאים לכל תנאי מזג אוויר

אוהל אבלים שמתאים לכל תנאי מזג אוויר

אוהל אבלים מהווה כפתרון המתאים לכל עונות השנה, האוהל הינו איכותי ועמיד במיוחד ולכן, נחשב כמתאים הן לחורפים הגשומים והקרים והן לקיץ החם.

קיימים סוגים שונים של אוהלי אבלים הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים כגון: החומרים מהם הם עשויים, צבע וצורת האוהל וכמובן, גודל האוהל , אוהלי אבלים מגיעים במספר גדלים שונים, אשר יכולים להכיל בין 30 אנשים (האוהלים הקטנים יותר) עד לכ-100 אנשים (האוהלים הגדולים יותר).

אוהלי אריאל לאבלים
אוהלי אריאל לאבלים

בכדי לבחור סוכת אבלים כולל ציוד אשר יענה על כל הצרכים, חשוב לנסות ולהעריך את כמות האבלים כמו גם את כמות המנחמים אשר עתידים להגיע במהלך ימי השבעה.
המטרה תהיה לבחור באוהל מרווח אשר ימנע מצב של צפיפות לא נעימה באוהל  קיימת אפשרות להזמין גם שני אוהלים.

הציוד לאוהל אבלים

אוהל אבלים מהווה כמקום בו יושבים האבלים והמקום אליו מגיעים המנחמים, כחלק מכך, במקום גם יוגש כיבוד ואף יתקיימו סעודות.

מהסיבה הזאת, לצד האוהל עצמו, חשוב לדאוג גם לציוד אותו הוא יכיל אשר יכול לכלול בין היתר: שולחנות, כיסאות, תאורת לילה מתאימה, מקרר, מיחם ועוד..
שימת דגש על כל הפרטים האלו, יבטיחו שהאוהל יספק את המענה הטוב ביותר על הדרישות והצרכים הן של האבלים והן של המנחמים המבקרים.

חברה מקצועית המציעה אוהלי אבלים להשכרה, תאפשר בדרך כלל קבלת ייעוץ מקדים, אשר יאפשר לכם להבין את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מהאוהל ולבצע בהתאם, את ההחלטות הנכונות.

דגשים משפיעים נוספים

לצד בחירת האוהל המתאים והשכרת הציוד המתאים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את החברה המשכירה ולוודא שהיא מציעה גם שירותי התקנה מקצועיים ואיכותיים בסופו של דבר נושא הבטיחות יהווה כערך עליון וחשוב לבדוק שלחברה יש את ההסמכה לבצע התקנה בטיחותית ונכונה.

בדרך כלל, המתקינים יוכלו לסייע גם בבחירת המיקום המתאים להתקנת האוהל רלוונטי בעיקר למקרים בהם אין בשטח הבית גינה או חצר פרטית למטרה, ואז יהיה צורך להתקין את האוהל בחצר המשותפת או בחניה.
מהסיבה הזאת, חשוב לוודא שההשכרה תתבצע מחברה מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בתחום.

מעוניין להזמין אוהלים עד אליכם? לחץ כאן

טלפון ישיר: 072-393-0002

יצירת קשר עם אוהלי אריאל: 

תמונה של סוכת אבלים
תמונה של סוכת אבלים

אוהלים