קונה רכבים לפירוק במרכז במזומן – ככה תעשו את זה כמו שצריך ומהר!

קונה רכבים לפירוק במרכז במזומן – ככה תעשו את זה כמו שצריך ומהר!

מעוניינים למכור את הטרנטה לפירוק? תגלו בוודאי כי יש בישראל מגרשי גרוטאות לא מעטים, ולא קשה למצוא קונה מתאים שירצה לרכוש מכם את הרכב. אבל לפני שאתם סוגרים עסקה עם קונה כדאי שתיקחו בחשבון מספר דברים חשובים.

גרים באזור המרכז\ירושלים,מודיעין ? מבצע מיוחד באתר מכירת רכבים לפירוק במודיעין והסביבה – מפנים רכבים לפירוק ומשלמים בין 500 שקלים ל 3500 שקלים! לפרטים יש להתקשר ל-072-334-1127

רכב ישן לפירוק תקוע
מקור תמונה – גרר איתי
  • עליכם לאתר קונה רכבים כזה שישלם לכם מחיר הולם בעבור הטרנטה שלכם. אם אתם מתעסקים בתחום של פירוק רכבים, אתם ככל הנראה מתמצאים ויודעים בערך מהו הסכום שאתם יכולים לקבל בעד הרכב המועמד לפירוק. אבל אם אין לכם שמץ של מושג והיכרות עם התחום, הרי אין לכם צל של מושג כמה שווה הטרנטה. ייתכן כי בעינכם אין לה כל ערך, אך למעשה היא יכולה להיות שווה כמה מאות ואולי אלפי שקלים. בררו כמה היא שווה.
  • צורת התשלום גם היא משמעותית בעבורכם. במיוחד אם אתם צריכים כעת מזומנים לצורך ביצוע התשלומים של הרכב החדש שלכם. ואכן תוכלו למצוא ככל הנראה קונה רכבים שיציע לכם לרכוש את הרכב תמורת תשלום במזומן. אם זה חשוב לכם בררו פרט זה בעת הפניה אל קונה רכבים לפירוק במרכז.
  • חשוב כי הקונה יכיר את התחום היטב וידע לכוון אתכם בשלבים השונים של המכירה. כיוון שמדובר בתחום בו יש לדעת כיצד לפעול בשביל למנוע עגמת נפש והוצאות מיותרות. כאשר הקונה יודע לכוות אתכם ולהדריך אתכם לפעול בתבונה אתם נהנים מידיעותיו של איש מקצוע שעוסק בתחום ומכיר אותו על בוריו.
  • הוצאות שינוע עלולות להיות במקרים בהם אי אפשר מכל סיבה שהיא לצאת עם הרכב לכביש. במקרה כזה יהיה צורך להעביר את הרכב בעזרת גרר למגרש הגרוטאות. ועלות של גרר היא משמעותית, במיוחד אם מדובר בעסקה בסכום לא גדול. יש לדעת מראש אם צפויה להיות הוצאה כזו או לא, ואם כן מי ישלם אותה – בעל הרכב המוכר או הקונה. בררו זאת בעת החיפוש שלכם אחר קונה רכבים לפירוק במרכז. כך לא תתגלינה לכם הפתעות לא נעימות לאחר מכן.

מבטלים את תעודת הרישוי

עוד חשוב לדעת כי לפני המכירה בפועל חשוב לבטל את תעודת הרישוי של הרכב. אמנם מוטב למצוא קונה ולסכם אתו את פרטי העסקה ואף להעביר את הרכב לפני הביטול, כיוון שלאחר ביטול תעודת הרישוי לא תתאפשר כל נסיעה ברכב… ביטול תעודת הרישוי מתבצעת באמצעות פניה של בעל הרכב לסניף של משרד הרישוי והגשת טופס ביטול רישוי. יש להציג תעודת זהות וכן תעודת רישוי. לאחר הגשת הבקשה יעדכנו במשרד הרישוי את העניין ויבטלו את התעודה. כידוע על הרישוי שילמתם אגרה. אם טרם חלפה תקופת הרישוי בעדה כבר שילמתם את האגרה תוכלו לקבל את היתרה. כל שעליכם לעשות זה להגיש בקשה לקבלת החזר. גם בקשה זו תוכלו להגיש בסניף בו אתם מבטלים את תעודת הרישוי באמצעות הגשת טופס מתאים.

קישורים שימושיים:

מקור תמונה גלריה גרר איתי קניית רכבים לפירוק
מקור תמונה גרר איתי קניית רכבים לפירוק
רכבים