השכרת אוהל אבלים במרכז עם אוהלי הפסגה

השכרת אוהל אבלים במרכז עם אוהלי הפסגה

לאחר פטירתו של אדם קרוב ואהוב ועל אף ההתמודדות עם הכאב והאובדן העצומים והקשים, על בני המשפחה לאזור כוחות ולקיים שבעה מכובדת וראויה. ההכנות לשבעה בימים כה רגישים, מהווה משימה מורכבת המטילה מעמסה נוספת על האבלים ולכן ניתן להסתייע בשירותי חברה מקצועית להשכרת אוהל אבלים אשר תוכל להקל מעט ולסייע בארגון האירוע ולחסוך דאגות נוספות מבני המשפחה.

יתרונות ומאפייני השכרת אוהל אבלים במרכז

אם בעבר היה נהוג לקיים את השבעה בבית המשפחה, הרי שנוכח הבעייתיות שבנושא הנובעת לעתים קרובות מחוסר במקום, רבים בוחרים בשנים האחרונות לאכלס את המנחמים המבקרים באוהל אבלים בחצר הבית או בית הכנסת. אוהל וסוכת אבלים מספקים יתרונות רבים, כאשר ניתן להתאים באופן אישי את סוג וגודל האוהל בהתאם לצרכים האישיים. אוהל אבלים ערוך לקלוט בנוחות מספר גדול של מבקרים ומספק להם תנאים נוחים. האוהל מספק מרחב מוגן ורחב לשהייה, תפילה ולהבעת השתתפות בצער וכל זאת תוך מתן הגנה מרבית מתנאי מזג האוויר השונים. כאשר משכירים סוכת אבלים במרכז חשוב לדעת שהסוכה מספקת הגנה מפני גשם, רוחות וקור בחודשי החורף וכן הגנה מפני חום, לחות או תנאי שרב קיצוניים בימי הקיץ. האוהל מצטיין בעמידות, יציבות, בטיחות ויכולת בידוד גבוהות היוצרות מענה ופתרון נוח ויעיל לקיום השבעה בצורה מכובדת וראויה.

פתרון נוח, יחס אישי ואנושי ודאגה לכל הפרטים הרלוונטיים

השירות אותו מספקת חברה להשכרת אוהלי אבלים הינו מקיף וכולל ומתבצע תוך גילוי רגישות רבה למצב המורכב ומתן יחס אנושי, אישי וחם. אוהל האבלים כולל מאפיינים רבים של מבנה בהם דלת כניסה מרווחת, חלונות המאפשרים חדירת אור טבעי וכן הוא מסופק לצד כל הציוד הנלווה הדרוש לשם אירוח בתנאים נאותים. אוהל אבלים מאפשר לבני המשפחה לשמור על פרטיותם בביתם, כך שהם יכולים לנוח בשקט בבית, בעוד טקס השבעה נמשך כמתוכנן. אוהל אבלים מתאים לכל המגזרים ומספק לציבור הדתי והחרדי אפשרות ליצירת חוצץ והפרדה בין נשים וגברים לשם קיום תפילות לזכרו של הנפטר ועריכת שיעורי תורה. סוכת אבלים במרכז מעוצבת ומהודרת משדרת כבוד מבחוץ ומבפנים היא כוללת מרחב מרווח לאכלוס של כל המנחמים וזאת ללא צפיפות או דוחק.

סוכה של אבלים
סוכה של אבלים לדוגמא – אביב אוהלים ( שרון )

ציוד נלווה לקיום השבעה

לצד סוכת האבלים עצמה, ניתן לבחור בציוד נלווה חיוני הדרוש לקיום השבעה. חברה להשכרת סוכת אבלים במרכז מספקת בין היתר: תנורים, מקררים, מאווררים, מיחמים, גנרטורים, כיסאות ושולחנות, מפות ומפיות, כלי אוכל וסכו"ם ועוד. כך תוכלו לדעת כי ארגון השבעה יתבצע בצורה ראויה ומקצועית וכי כל הפרטים החשובים נמצאים בטיפול של צוות עובדים מיומן אשר יקל עליכם ולו במעט ויאפשר לכם להתרכז באבל, כאשר אירוע השבעה מתנהל בצורה מכובדת ושקטה.

סרטון אוהלי הפסגה – שימור הציוד

מעוניינים להשכיר אוהל אבלים במחיר הוגן ? בקרו באתר אוהלי הפסגה בקישור הבא: https://www.hapisgarent.co.il

מאמרים