איזה גודל מצבר מתאים לרכב שלי

איזה גודל מצבר מתאים לרכב שלי

כל כלי רכב אשר נע בזכותו של המנוע, זקוק למצבר. אם זה אופנוע או קטנוע ואם זה אוטובוס או משאית. כולם זקוקים למצבר על מנת שיהיה להם את החשמל הדרוש להם בכדי שהם יוכלו לנוע ולנסוע.

איך מתאימים את המצבר הנכון למכונית או לכל כלי רכב אחר?

כאשר אנחנו באים לבחור את המצבר לכלי הרכב שלנו אנחנו לא יכולים להיכנס לחנות וליטול מצבר מהמדף מבלי לבדוק למה ולמי בדיוק הוא מיועד. מצברים מוצעים בשלל דגמים ועם מגוון הספקים וגם בגדלים שונים כאשר כל אחד מהם מתאים לכלי רכב מסוג אחר. אנחנו לא נוכל לרכוש מצבר שמתאים לקטנוע ולעשות בו שימוש עבור אוטובוס או משאית. המצבר פשוט לא יהיה אפקטיבי והוא לא ימלא את תפקידו כלל. כמו כן מצבר המיועד לג'יפ לא יתאים לרכב רגיל למשל, לכן חשוב להתייחס לכל ההיבטים ולכל המפרט אשר מרכיב את המצבר ולהתאים אותו לסוג של כלי הרכב.

איזה גודל מצבר מתאים לרכב שלי?

כאשר אתם נכנסים אל החנות חשוב שתדעו כמה דברים חשובים לפני קניית מצבר, להם תהיה להם השפעה אחר כך על אורך חיי המצבר. אם תתייחסו אל כל הנתונים הללו, אכן תוכלו ליהנות ממצבר איכותי ומתאים שיעניק לכם את התמורה המלאה להשקעה שהשקעתם.

התאמה של סוג המצבר – לכל כלי רכב, המצבר המתאים לו. חשוב להתייחס להוראות היצרן אשר קובעות מהו המצבר המתאים לסוג הרכב הספציפי. כאשר המצבר מתאים באופן מדויק, הרי שהוא יאריך ימים במכונית ויעניק את מלוא התפוקה.

התאמת המצבר מבחינת יצרן  – ישנם יצרני רכב אשר ממליצים על מצברים של יצרנים מסוימים כאשר אלו מומלצים יותר לסוגי רכב מסוימים. גם אם מדובר במצבר יקר יותר ביחס לאחרים, מומלץ לעיתים לשלם יותר אך בתמורה ליהנות ממצבר שיעניק מענה טוב יותר ולמשך זמן ארוך יותר.

התאמת המצבר מבחינת גודל – החלפה של המצבר זה לא סתם החלפת קופסא בקופסא אחרת. המצבר אמור להיות מותאם מבחינת הגודל ומבחינת ההספק כאשר מצבר שאינו מתאים לא יוכל להעניק למכונית או לכל כלי רכב אחר את הכוח הדרוש ואת העוצמה הרצויה.

מי יחליף את המצבר?

אז רכשנו כבר את המצבר הרצוי אחרי שבררנו ובדקנו, חקרנו ודרשנו איזה גודל מצבר מתאים לרכב שלי? מה יהיה המצבר הכי מתאים והכי איכותי עבורנו? עכשיו נותר לנו להחליף בפועל את המצבר. האם כדאי שנעשה את זה בכוחות עצמנו או שמא מדובר במשימה מורכבת הדורשת ידע ומקצועיות? כאן כדאי לדעת כי אם אנחנו לא ממש יודעים מה קורה בקרביים של הרכב ואנחנו לא נוהגים לפתוח לעיתים תכופות את מכסה המנוע, מוטב כי נבקש מאיש שירות שיבצע עבורנו את הדבר על מנת שהוא יחבר בצורה הכי נכונה את המצבר.  המלצתנו היא לבצע קניה של מצברים לרכבים מחברת לירון מצברים, כך תוכלו להבטיח לעצמכם רכישה מוצלחת של מצבר אמין, עם אחריות יצרן והתקנה נכונה של איש מקצוע מנוסה.

מצברים מלירון מצברים לרכב

מצבר איכותי והרכבה נכונה שלו יבטיחו לנו שקט לאורך זמן. 

רכבים